Mbony
Aneta Małaszuk - Kołodziejczak

Coaching – Aneta Małaszuk-Kołodziejczak

Aneta Małaszuk - Kołodziejczak

Gwarancją sukcesu jest praca zespołowa. Wśród naszych partnerów jest osoba będąca wieloletnim przedsiębiorcą i menadżerem. Wiele lat spędziła zarządzając zespołami w bankach czy firmach będących notowanymi na GPW. Dziś dziś dzięki zaangażowaniu i chęci wsparcia, możemy rozdać pięciu firmom po 8sesji coachingowych W PREZENCIE. 

 

Wartość prezentu to 2.000 PLN! Szczegóły już wkrótce.

 

Oto co pisze o sobie Aneta:

Jestem coachem, psychologiem i przedsiębiorcą. Ukończyłam studia magisterskie z ekonomii i psychologii.

Jestem absolwentką Szkoły Coachów „The Art & Science of Coaching prowadzonej przez Erickson Coaching Internatinal. Przeprowadziłam ponad 100 sesji coachingowych. Pomagam ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez pracę własną w trakcie sesji coachingowych.

Moje zainteresowania dotyczą szeroko rozumianego rozwoju osobistego, szczęścia dobrostanu ludzi.

Wdrażam projekty biznesowe, prowadzę warsztaty i szkolenia np. „Mapa marzeń”. Mam za sobą ponad czternastoletnie doświadczenie w mBanku Hipotecznym S.A. na stanowisku Dyrektora Departamentu oraz ponad trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów deweloperskich i zarządzaniu spółkami deweloperskimi. 

 

 

AVENHANSEN – promocja współpracy i przedstawienie firmy

“Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces.”  Henry Ford

To zdanie idealnie odwzorowuje przedsiębiorstwa, które wspólnym wysiłkiem i w dążeniu do jednego celu, osiągnęły upragniony sukces. To też myśl, która powinna przyświecać każdemu, chcącemu zbudować poważną markę biznesową.

Poniżej krótki artykuł o pewnej firmie, która rozrosła się do miana jednej z największych firm doradczo-szkoleniowych w kraju, a która rozpoczynała w malutkim biurze w krakowskich Bronowicach. Wspólna ideologia oferowanych szkoleń oraz możliwości wsparcia klientów, zaowocowała współpracą z nami z wielkimi planami na przyszłość.

page1image11031632
 

Jak to się zaczęło?

AVENHANSEN, to działająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, krakowska firma szkoleniowo-doradcza, prowadząca szkolenia na terenie całej Polski i specjalizująca się aż w 11 dziedzinach biznesowych. Dziś ma na koncie już ponad 2000 odbytych szkoleń z liczbą powyżej 30 000 osób biorących udział w ich wydarzeniach.

Początki jednak nie należały do najłatwiejszych. Zespół po pierwszym roku działalności liczył ledwie 5 osób pracujących na stałe + 11 trenerów. W raportach finansowych za rok 2008 firma odnotowała stratę, kończąc jednak bogatsza o doświadczenie oraz z perspektywą na poprawę w roku następnym.

page2image11202336

Rozwój firmy

Ta zeszła się już z początkiem nowego roku wraz z przeprowadzką do innej lokalizacji. Nowe miejsce, nowe pomysły, nowe wyzwania. W tym czasie wystartowało pierwsze w Polsce forum internetowe o tematyce szkoleniowej, założone przez AVENHANSEN, przynoszące automatycznie większy rozgłos. Firma zaczęła współpracować z uczelniami, szkoląc studentów z zakresu zarządzania. Jest to również rok, który przynosi pierwsze zyski finansowe w rozliczeniu rocznym.

Kolejne lata to duża metamorfoza dla firmy – od wizualnych zmian na własnej stronie internetowej, odświeżenie logo, po rozszerzenie działalności z bazami miejscowymi na inne miasta wraz z stale powiększającą się załogą. Obecnie z roku na rok, firma bije wewnętrzne rekordy finansowe działając na kilku płaszczyznach oferowanych usług.

page3image11195472

Rozwój firmy

Z pośród wielu projektów, przy których pracuje AVENHANSEN, przy współpracy z MBony powstała Akademia Menadżera. Nowy program szkoleniowy skierowany jest kadr menedżerskich, chcących podnieść swoje kompetencje w 6 głównych kierunkach zarządczych i kierowniczych. Powstały program łączy profesjonalne szkolenia z możliwością dofinansowania ich na poziomie 80%. Co więcej, wysokość bonifikaty nie zmienia się, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa!

Już dzisiaj dołącz do projektu, z którego codziennie korzystają kadry czołowych polskich firm i zobacz, ile możesz zyskać Ty i Twoi pracownicy.

page4image11256432

Audyt Energetyczny

Czym jest, jakie są jego zalety i dlaczego warto go robić?

Planując robić jesienne porządki oraz przygotowując się już do nadchodzącej zimy, warto pomyśleć o przeprowadzeniu audytu energetycznego dla siedziby naszej firmy.

Czym jest audyt energetyczny?

Audyt energetyczny jako ekspertyza budowlana, określa nam zakres oraz parametry techniczne i ekonomiczne prac, prowadzących do zmniejszenia zapotrzebowania na ciepło budynku. Pomaga nam określić faktyczny i aktualny stan danego budynku oraz jakie koszty ponosimy w związku z obecnymi warunkami. Dzięki takiej wiedzy, audytorzy i specjaliści prowadzący inspekcję

w stanie wskazać elementy do zmiany lub modernizacji, aby osiągnąć korzyści w postaci zaoszczędzonych środków i poprawy stanu faktycznego. Dodatkowo do całej dokumentacji, dostarczają nam rozwiązania techniczne jakie zastosować oraz koszty, które musimy ponieść przy modernizacji.

Jak go przeprowadzić?

Do przeprowadzenia dokładnego audytu, niezbędny jest wybór odpowiedniego audytora, który posłuży nam przy wybraniu najlepszej opcji modernizacji naszego budynku. Następnie, już z wybranym audytorem, należy się umówić się na spotkanie, podczas którego musimy przekazać mu niezbędną dokumentację naszego budynku mieszkalnego. Pozwoli mu to poznać szerzej materiały, z których są wykonane poszczególne elementy oraz ewentualne wcześniejsze przeróbki, prowadzące do ewentualnych utrudnień w prowadzeniu robót modernizacyjnych.

 

Audytor energetyczny ocenia także obecny system ogrzewania i wentylacji budynku oraz dostarczania i ogrzewania wody. Na podstawie tych danych przedstawia nam możliwości alternatywnych systemów zaopatrzenia w ciepło jak np. wymianę obecnego kotła grzewczego, podłączenie budynku do sieci grzewczej czy montaż paneli fotowoltanicznych.

Jak to sfinansować?

Bardzo ważnym czynnikiem wiążącym termomodernizację naszego domu, są nasze obecne koszta, jakie ponosimy w tym zakresie. Jest to o tyle istotne, aby móc dostosować najlepsze wyjście pod względem również ekonomicznym dla nas. Dla właściciela istotne jest również obliczenie kosztu robót, które będzie trzeba wykonać, a porównując te koszty z oszczędnościami, ocenia się opłacalność termomodernizacji.

Aż do 90% środków, możemy pozyskać z programu dofinansowującego, przeprowadzanego przez naszą firmę. Pozostałą część możemy pokryć z własnej kieszeni, bądź przy większych kwotach, wnieść o pożyczkę do banku.

Czy warto?

Na podstawie tych obliczeń audytor określa i porównuje koszty, jakie są ponoszone obecnie i jakie będą po wykonaniu ulepszeń i termomodernizacji, a więc jakie będą oszczędności. Może on podawać dwa lub więcej wariantów realizacji termomodernizacji różniących się zakresem robót i kosztem, ale powinien wskazywać wariant dla nas najkorzystniejszy. Ostateczną decyzję jednak musimy podjąć sami.

*Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie przeprowadzania audytów energetycznych, skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści z chęcią udzielą odpowiedzi i pomogą podjąć właściwą decyzję. Pamiętaj, że z MBony otrzymasz nawet do 90% dotacji na planowany audyt.

Co powinieneś wiedzieć o SEO?

Jednym z największych wyzwań, jakie czeka przedsiębiorcę, jest zadbanie o silną pozycję firmy i jej rozpoznawalność. Masz już wykwalifikowaną kadrę, usługi lub produkty najwyższej jakości, ale klienci zdają się omijać Twoją ofertę? Problem może tkwić w widoczności przedsiębiorstwa w internecie.

 

Nie ma cię w internecie – nie istniejesz – to hasło powtarzamy coraz częściej. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Obecność w pierwszych wynikach wyszukiwania Google znacznie poprawia rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Odpowiednio dobrane SEO jest kluczem do zdobycia konkurencyjnej pozycji firmy i skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów.

page1image28927328

Czym jest SEO?

.

SEO, czyli Search Engine Optimization to proces, który ma zwiększyć pozycję strony w wyszukiwarkach stron WWW. Obecność w pierwszych wynikach wyszukiwarki to gwarancja większej liczby odwiedzin na Twojej stronie, lepszej rozpoznawalności firmy i rozszerzenia grona potencjalnych klientów.

Podstawą pracy nad SEO jest między innymi:

  • analiza zawartości strony internetowej,
  • umiejętne zarządzanie treścią i jej projektowanie,
  • badania nad słowami kluczowymi,
  • kierowanie kampanią rozwoju firmy.
  • page2image28852848

SEO – czy go potrzebujesz?

Jeżeli jeszcze zastanawiasz się, czy SEO jest dla Ciebie, rozwiejemy Twoje wątpliwości krótką odpowiedzią: TAK.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz swój biznes tylko on-line, czy zależy Ci głównie na klientach off-line, widoczność Twojej oferty na wysokich pozycjach wyszukiwarek jest podstawą skutecznego pozyskiwania klientów.

Dzięki dobrej widoczności w Internecie i analizie potrzeb potencjalnych klientów, możesz:

  • skutecznie zwiększyć zaufanie do swojej firmy,
  • pozyskać nowych klientów,
  • dopasować swoją ofertę do potrzeb klientów
  • zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą, uzyskać długotrwałe efekty.
    page3image28841664

Od czego zacząć?

Nie oczekuj, że potencjalni klienci podejmą się niemal archeologicznych wyczynów, żeby znaleźć Twoją firmę na końcu wyników wyszukiwania w przeglądarce. Już dziś zadbaj o swoją pozycję w sieci.

➡ Skontaktuj się z nami, aby skorzystać z naszego doradztwa. Nasi specjaliści z chęcią odpowiedzą Ci na wszystkie pytania i pomogą dobrać odpowiednie strategie rozwoju. Z MBony otrzymasz nawet do 90% dotacji na szkolenia – nie tylko z zakresu SEO. Rozwiń z nami kwalifikacje swojej kadry, podnosząc konkurencyjność i rozpoznawalność swojej firmy.

Rozwijaj się dzięki dotacjom

Właścicieli mikro, małych i średnich firm stale czekają nowe wyzwania, a dbanie o konkurencyjność firmy jest podstawowym elementem prowadzącym do osiągnięcia sukcesu i rozpoznawalności przedsiębiorstwa.
Efektywnym sposobem na zdobycie zaufania klienta i konkurencyjnej pozycji przedsiębiorcy są najwyższej jakości usługi, które możliwe będą tylko dzięki wykwalifikowanym, profesjonalnym kadrom.
Profesjonalne szkolenia to najlepszy sposób na rozszerzenie umiejętności pracowników.

Dlaczego dotacje?

Dotacje pozwalają na korzystniejsze i przemyślane zarządzanie środkami firmy. Dzięki nim masz możliwość obniżenia kosztów inwestycji w rozwój projektów szkoleniowych.
Jako przedsiębiorca musisz rozsądnie planować wydatki w różnych dziedzinach życia firmy. Dzięki programom dotacyjnym możesz otrzymać dofinansowanie pokrywające nawet 90% inwestycji w podniesienie kwalifikacji pracowników. Dotacje dla mikro, małych i średnich firm rozwijają umiejętności pracowników, a wraz z tym konkurencyjność i profesjonalizm firmy.

To proste
Zajmujemy się nie tylko dostarczeniem środków na rozwój przedsiębiorstwa, ale też przeprowadzamy klienta przez całość procesu dotacyjnego.
Możesz liczyć na naszych specjalistów, którzy prowadzą doradztwo biznesowe zgodnie z zapisami regulaminów dotacji. Dobieramy optymalne rozwiązania dostosowane do profilu i potrzeb przedsiębiorcy. Towarzyszymy Ci na każdym etapie programu dotacyjnego, łącznie z rozliczeniem całego przedsięwzięcia.

Kapitał sukcesu

Dotacje umożliwiają pracownikom zdobycie nowych umiejętności, które wzmocnią efektywność zarządzania firmą. Najwyższej jakości szkolenia zachęcają nowych klientów do zaufania przedsiębiorcy, podnoszą prestiż i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Kompetentni pracownicy to inwestycja, która zadecyduje o sukcesie Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać specjalistyczny program dotacyjny.

Czekaj dalej…

👉Czy chcesz czekać aż zostaniesz zauważony? 

👉Twoja super osobowość przyciąga rzesze pracodawców? 

👉Opędzasz się od ofert pracy? 

🤪🤪- NIE OSZUKUJ SIĘ.  🤪🤪

Czekanie w dobie internetu na to że ktoś zobaczy Cię w twoim miasteczku lub na przystanku to ułuda – przekonasz się o tym za kilkanaście lat będąc w tym samym miejscu życia.

Dołącz do nas – naucz się sprzedaży, perswazji, rozmowy i nawiązywania kontaktów. Nauczymy Cię jak sprzedać produkt,  jak sprzedać siebie! Sprzedaż to piąta najbardziej poszukiwana umiejętność na ŚWIECIE.

Jeśli jesteś gotów na to abyśmy przez 2-3 miesiące Cię uczyli, dali dostęp do naszych klientów, pozwalali się mylić i jeszcze płacili ci za to pensję – WYPEŁNIJ Formularz i nie czekaj.

Praca w Cianowicach – rano nie stoisz w korkach, pracujesz koło Ojcowa, wracasz nie w korkach. 

mBony wciąż w kolejce.

Mamy informację, że w kolejce rezerwowej na mBony czeka obecnie około 60 tys wniosków. Mimo ograniczenia puli środków, wciąż wracają środki nie wykorzystane w kolejnych latach. Nasi klienci są rejestrowani jak tylko otwiera się nowa pula środków. Nie czekaj zostaw swoje dane już teraz!

 

Wypełnij formularz i uruchom proces!

Szukamy wartościowych członków zespołu.

Szukasz pracy, w której doceniane są otwartość i chęć rozwoju? 🔎

Dołącz do zespołu MBony!

Nie mamy wielkich wymagań – poszukujemy śmiałych, szczerych, rzetelnych i zaangażowanych osób do pracy w dziale obsługi klienta oraz pracy biurowej. 📋

W zamian zagwarantujemy Ci warunki do nabywania nowych umiejętności i doświadczenia, wsparcie w podwyższaniu kwalifikacji oraz miłą atmosferę pracy.

Oferujemy możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Cianowicach lub pracy zdalnej po wcześniejszym przeszkoleniu. 💻

Nie czekaj i wyślij swoje CV już dzisiaj! Zespół MBony czeka właśnie na Ciebie!

Korzystając z naszej strony, zgadzasz się na używanie plików cookies, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Pliki cookies są stosowane w szczególności w celach prawidłowego świadczenia usług, analiz, statystyk. Więcej informacji o tym, a także o możliwości zmiany ustawień i uzyskasz w Polityce Prywatności Polityka Prywatności and Regulamin