fbpx

Skuteczna promocja firmy na Facebooku i Instagramie – analiza skuteczności i strategia krótkoterminowa

Etap I – Identyfikacja bieżących uwarunkowań i skuteczności dotychczasowych działań

  1. Identyfikacja bieżącej sytuacji marketingowej
    • Analiza konkurencji
    • Analiza grup docelowych firmy
  2. Identyfikacja skuteczności prowadzonych dotychczas działań
    • Mierzenie skuteczności działań
    • Tworzenie raportu rezultatów

Etap II – Krótkoterminowa strategia marketingowa i jej wdrożenie

  1. Strategia firmy w mediach społecznościowych
    • Stworzenie miesięcznej strategii działania
    • Określenie wspólnie oczekiwanego wizerunku firmy
    • Przeanalizowanie grupy docelowej oraz konkurencji
    • Zdefiniowanie celów kampanii
    • Zaplanowanie obecności marki w wybranych portalach społecznościowych
  2. Poprowadzenie bieżącej komunikacji
    • Stworzenie/zaktualizowanie profilu firmy
    • Stworzenie miesięcznego planu aktywnej komunikacji na fanpage’u
    • Stworzenie treści, grafiki oraz infografik, zgodnych z identyfikacją wizualną firmy
    • Budowanie relacji z klientami
    • Wykorzystanie angażującego kontentu oraz przedstawienie sposobów na pozyskanie nowych fanów
    • Aktywizacja fanów
  3. Poprowadzenie zaawansowane działań
    • Zbudowanie/rozbudowanie obecności marki w wybranych portalach społecznościowych
    • Zaplanowanie i zorganizowanie sposobów na zwiększenie zaangażowania odbiorców
    • Stworzenie interaktywnych zakładek na fanpage’u
  4.  Wdrożenie skutecznej kampanii reklamowej
    •  Stworzenie miesięcznego planu i zarządzanie kampaniami reklamowymi w serwisie
    • Optymalizacja działań reklamowych
    • Dobranie odpowiedniego targetu odbiorców – określenie najlepiej dopasowanych grup docelowych
    • Dostosowanie zasięgów i kosztów kampanii reklamowej